Welkom bij Renault Trucks België
Volvo Group (Suisse) SA
Renault Trucks dealers at Cornaux, Switzerland
Gesloten
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Maandag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Dinsdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Woensdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Donderdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Vrijdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Zaterdag | 07:00 / 11:55 |
| Zondag | - |
Verkoop
| Maandag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Dinsdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Woensdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Donderdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Vrijdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Service
| Maandag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Dinsdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Woensdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Donderdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Vrijdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Zaterdag | 07:00 / 11:55 |
| Zondag | - |
Onderdelen
| Maandag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Dinsdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Woensdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Donderdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Vrijdag | 07:00 - 11:55 / 13:15 - 17:00 |
| Zaterdag | 07:00 / 11:55 |
| Zondag | - |
General manager
Serge Philipona
+41 32 756 26 00
+41 79 278 46 15
serge.philipona@volvo.com
+41 32 756 26 00
+41 79 278 46 15
serge.philipona@volvo.com
Sales contact
Vase Jovanov
+41 26 419 99 10
vase.jovanov@garage-zahnd.ch
+41 26 419 99 10
vase.jovanov@garage-zahnd.ch
Parts contact
Julien Delaire
+41 32 756 26 02
function.magasin-cornaux@volvo.com
+41 32 756 26 02
function.magasin-cornaux@volvo.com
3.8 / 5
144 beoordelingen
22 July 2024
Patty Onstein
Onze accu was leeg ze hebben hem doorgemeten en her opgestart, helaas hadden ze geen accu voorradig maar ze hebben ons een andere adres gegeven
11 September 2017
Jan Polko
Afgelopen juli gestrand met de Volvo v70 D5. Na lang zoeken een dealer gevonden in besancon. Vriendelijk te woord gestaan door de monteur die ons noodverhaal wilde aanhoren todat zijn blonde directrice hem bod te verstaan gaf weer aan het werk te gaan. Mevrouw nam het woord over en liet ons in niet mis te verstaande woorden weten eind september de eerste te zijn. Ze weigerde ook het alleen uitlezen van de auto om te weten wat er aan de hand is. We zijn in de afgelopen 12 jaar dat we volvo rijden nog nooit zo onfatsoenlijk behandeld in een noodsituatie. Bij deze dan ook een slechte recentie!! Ik hoop dat de vaste klanten beter behandeld worden.
11 November 2025
Hervé Lambert
Verschrikkelijk en koste wat kost vermijden!!! Ik kocht in juni een tweedehands XC40 en er ontbrak een riem om het reservewiel op zijn plaats te houden, evenals een achterdeurrubber dat in de lengte was doorgesneden.
Het is vijf maanden en twee telefoontjes van mij geleden, en ik wacht nog steeds wanhopig op een teken van de klantenservice om het te laten repareren.
Maar ik heb nog steeds niets gehoord, en eerlijk gezegd vind ik het schandalig dat dit merk zijn klanten zo behandelt. Of het nu door desorganisatie of incompetentie komt, ik weet het niet, maar eerlijk gezegd wacht ik nog steeds...
11 September 2025
Nathalia Bastos
Zeer tevreden met hun service. Ze begrepen meteen mijn vertraging, deden hun uiterste best om de garantiedocumenten van de auto op tijd te versturen, regelden een spoeddiagnose en waren bovendien vriendelijk en beleefd. Ik kan ze zonder aarzeling aanbevelen, top. Een dikke dankjewel, vooral aan Frédéric.
6 November 2025
VPX
Aanvraag voor olie bijvullen voor een Volvo V60.
Antwoord: Het kost tijd om het dossier bij het verhuurbedrijf aan te maken...
Conclusie = ga ergens anders heen!
Klantenservice en reactievermogen = NUL