Welkom bij Renault Trucks België
Volvo Group Trucks Center Ljubljana
Renault Trucks dealers at Ljubljana Polje, Slovenia
Gesloten
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Maandag | 08:00 / 19:00 |
| Dinsdag | 08:00 / 19:00 |
| Woensdag | 08:00 / 19:00 |
| Donderdag | 08:00 / 19:00 |
| Vrijdag | 08:00 / 19:00 |
| Zaterdag | 08:00 / 14:30 |
| Zondag | - |
Verkoop
| Maandag | 08:00 / 17:00 |
| Dinsdag | 08:00 / 17:00 |
| Woensdag | 08:00 / 17:00 |
| Donderdag | 08:00 / 17:00 |
| Vrijdag | 08:00 / 17:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Service
| Maandag | 06:00 / 20:30 |
| Dinsdag | 06:00 / 20:30 |
| Woensdag | 06:00 / 20:30 |
| Donderdag | 06:00 / 20:30 |
| Vrijdag | 06:00 / 20:30 |
| Zaterdag | 07:00 / 14:30 |
| Zondag | - |
Onderdelen
| Maandag | 06:00 / 20:30 |
| Dinsdag | 06:00 / 20:30 |
| Woensdag | 06:00 / 20:30 |
| Donderdag | 06:00 / 20:30 |
| Vrijdag | 06:00 / 20:30 |
| Zaterdag | 07:00 / 14:30 |
| Zondag | - |
Service contact
Zoran Knezevic
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
Parts contact
Andrej Markovic
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
4.5 / 5
241 beoordelingen
20 September 2024
Jan Holman
Op de weg naar huis hadden we problemen met onze XC60. Er was slang losgeschoten en we werden schaamteloos weggestuurd met de mededeling dat men de komende 2 weken geen tijd had. We werden doorgestuurd naar Summit, 3,5 km verder. Waar we super werden geholpen. Dit bedrijf kan een voorbeels nemen aan Summit.
10 September 2024
Willem Hut
Ontvangen op professionelere manier dan bij de klassieke Duitse, Franse merken!
Jammer dat ik laat was
Iedereen was bezig met de week af te sluiten
Alleen de werkplaats gaf aan dat ik maandag geholpen zou kunnen worden!!
7 November 2025
Žiga Janhar
Onacceptabel lange reparatietijd (3 maanden) – teleurstellend gezien de autoklasse en het merk
Mijn Volvo V90 Cross Country, een luxe auto, werd na een verkeersongeval meer dan drie maanden gerepareerd bij het Volvo Car Center Ljubljana – voor schade waarvan de verzekeringsmaatschappij schatte dat er ongeveer 10 uur werk aan besteed zou worden.
Toen ik de auto ophaalde, verzekerden ze me dat de reparatie binnen 3-4 weken voltooid zou zijn, maar de deadlines werden voortdurend uitgesteld – vanwege “extra inspecties”, “wachten op onderdelen” of “ziekte van de monteur”. Ondanks talloze telefoontjes en noodgevallen heb ik geen schriftelijke planning of excuses voor de vertragingen ontvangen.
Gedurende deze periode heb ik vervangende auto's van een aanzienlijk lagere klasse gebruikt, zelfs met merkbare mechanische problemen (de auto schokte bij bepaalde snelheden). Ondanks het feit dat ik mijn auto bijna vier maanden niet had, bood het servicecentrum geen enkele vorm van excuses of compensatie aan – zelfs niet symbolisch.
Toen ik suggereerde dat het na zo'n ervaring eerlijk zou zijn om op zijn minst een gratis reguliere service aan te bieden, kreeg ik het volgende antwoord: "We kunnen u inplannen, maar op uw kosten en u zult even moeten wachten."
Het klopt dat de situatie de afgelopen weken enigszins is verbeterd – het team is begonnen met het transparant communiceren van vertragingen, zonder dat ik herhaaldelijk hoef te bellen, wat ik waardeer. Zo'n lange reparatietijd en gebrek aan enige vorm van verantwoordelijkheid vallen echter niet binnen de service die je van een merk als Volvo verwacht.
Een koper die tienduizenden euro's in een auto investeert, verdient professionele behandeling, realistische deadlines en fundamenteel respect voor het vertrouwen van de klant.
Ik hoop dat deze mening nuttig zal zijn voor andere Volvo-bezitters en wellicht zal aanzetten tot meer verantwoordelijkheid en respect voor de normen die dit merk vertegenwoordigt.
29 November 2025
barbara
Zeer teleurgesteld toen ik laatst belde om een oude auto te kopen, hadden ze hem nog steeds. De volgende dag, een uur voordat we gingen kijken, hadden ze hem nog steeds. Toen we daar aankwamen, was de auto verkocht. Er stond dat hij een week geleden was verkocht. Ze fluisterden onder elkaar: wie gaat de benzine terugbetalen? Als dit zo is, halen ze de auto nog steeds niet uit het autonetwerk. Dat is triest. Ik zou graag van de verantwoordelijken willen horen dat ze zulke verkopers niet betalen en belonen.
30 October 2025
Aljaž Jelenko
Ik zou van harte aanbevelen om bij dit centrum een nieuwe auto te kopen. 5/5 en alle lof voor Urho Furjanič - niet alleen voor zijn advies over de auto zelf, maar ook voor de razendsnelle afhandeling van de documentatie en de levering/ophaling.