Welkom bij Renault Trucks België
SOUTH WEST TRUCK & VAN
Renault Trucks dealers at GLOUCESTER, United Kingdom
Gesloten
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Maandag | 08:30 / 17:00 |
| Dinsdag | 08:30 / 17:00 |
| Woensdag | 08:30 / 17:00 |
| Donderdag | 08:30 / 17:00 |
| Vrijdag | 08:30 / 17:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Service
| Maandag | 08:30 / 17:00 |
| Dinsdag | 08:30 / 17:00 |
| Woensdag | 08:30 / 17:00 |
| Donderdag | 08:30 / 17:00 |
| Vrijdag | 08:30 / 17:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Onderdelen
| Maandag | 08:30 / 17:00 |
| Dinsdag | 08:30 / 17:00 |
| Woensdag | 08:30 / 17:00 |
| Donderdag | 08:30 / 17:00 |
| Vrijdag | 08:30 / 17:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
3.9 / 5
55 beoordelingen
19 September 2025
валерій дуткевич
Verschrikkelijk!!! Niet alleen brachten ze de auto 2 uur later dan afgesproken naar de garage voor een onderhoudsbeurt, ze vervingen ook nog eens de olie en filters binnen 3 uur... Ik raad het af. Het lijkt wel alsof ze de werkuren opblazen!!!
22 July 2024
Sarah Woodger
Ik kan deze garage van harte aanbevelen. Als klein bedrijf met slechts twee vrachtwagens, die ook nog eens bedrijfsvoertuigen zijn, kan pech zeer kostbaar uitpakken. Voor ons heeft de tijd dat het voertuig niet kan werken absoluut catastrofale gevolgen, zowel voor onze klanten als voor onze winstmogelijkheden. Deze garage is niet onze vaste garage en we kwamen bij hen terecht vanwege pech aan de andere kant van het land. Ze hebben er alles aan gedaan om ons op de hoogte te houden en ons weer op weg te helpen. De prijzen zijn ongelooflijk redelijk (vooral gezien wat ze allemaal bereiken binnen de gefactureerde arbeidsuren!). Absoluut geweldig - als we dichterbij zouden wonen, zou ik ons onderhoudscontract voor onze Renault-vrachtwagen naar deze garage overzetten!
Speciale dank aan manager Rich, die naar mijn mening boven verwachting heeft gewerkt, maar ook eerlijk, betrouwbaar is en zijn woord houdt. In mijn ervaring met andere vrachtwagengarages zijn dit steeds zeldzamere kwaliteiten!
5 April 2024
MiniMoves
€ 130 per uur. 3-4 MAANDEN OM EEN XLWB GESLOTEN BEDRIJF TE ONDERHOUDEN VOOR NET £ 7000,00.
Oké, ik heb eindelijk mijn bestelwagen terug. En de beoordeling komt weer online nadat ik bedreigd werd door het management/de eigenaar. Dus bij deze. HOOP DAT DIT PIJN DOET, WANT DAT IS MIJN BEDOELING.
Nog 2023: Ik heb een XLWB bestelwagen naar dit bedrijf gebracht. WE HADDEN EEN IVECO-SPECIALIST NODIG. Overmatige rookontwikkeling en slechte gasrespons. Dus heb ik onder andere een aantal EGR- en olieleidingen laten vervangen voor 2000 pond. Drie weken later werd ik aangehouden door de politie, die de bestelwagen wilde laten afkeuren vanwege de overmatige rookontwikkeling. Ik zei: "Neem me niet kwalijk, ik heb de bestelwagen net terug en het heeft me veel geld gekost." Dus omgeboekt voor 3 januari 2024. Met South West en Trucks weer in Glos.
Dus aan de telefoon vertelde ik ze de symptomen en een man genaamd Jamie zei: ja, het klinkt alsof het je injectoren zijn. Te veel brandstof, geen bewijs van lektest.
We hebben hierover gesproken en ik zei dat ze het 8 maanden geleden al gedaan hadden. Dus ik wist het niet zeker. Maar deze mannen horen professionals te zijn, dus lieten ze het daarbij. En ze hebben de injectoren gedaan.
Opgehaald. Betaald vóór de keuring. Niet eens voor de rechtbank gebracht. DE BUS IS NIET GEWIJZIGD. DUS GELD UITGEGEVEN VOOR GEEN ENKELE REDEN.
Helaas had ik dit al betaald vóór de keuring van de bus. Dus ik betaalde dit en ging naar mijn werk, voordat ik me realiseerde dat de bus nog steeds in dezelfde staat is als toen ik hem afleverde. Dus 2000 euro onnodig uitgegeven aan injectoren en leidingen.
3 januari 2024 - na verdere inspectie door South West en Trucks. Egr-filter zelf wordt verdacht. Dus vervang dat voor nog eens 2.000 euro door wat extra leidingwerk, de bus reageert nog steeds niet. Opgehaald en nog steeds hetzelfde. WEER. Nu heb ik genoeg van het management in Glos. Het roetfilter wordt nu verdacht, dus Jamie had een rekening voor ons geregeld om de rest van het geld te regelen.
Dus ik heb een E-MAIL gestuurd naar het hoofdkantoor in Bristol en kreeg een man aan de lijn die Andy Passco heette, in eerste instantie erg behulpzaam. Hij beloofde me dat hij dit zou onderzoeken en dat deed hij binnen een week of twee.
Toen kreeg ik een telefoontje waarin werd uitgelegd dat ik een nieuw roetfilter nodig had. Dit bedrijf had er twee jaar eerder een gemonteerd, de garantie was inmiddels verlopen. Dat begreep ik.
Om eerlijk te zijn, de reactie was goed, hij ging vervolgens naar het depot van Glos en belde me met het vonnis. Ik zei oké. Ik heb er nu veel geld in gestoken en ik wil dat het werkt, zodat ik naar mijn werk kan. Dus ga door met de klus. Ik wil de bus zo snel mogelijk terug.
Dus 9 maart 2024 komt eraan, ik boek een APK, want die loopt af.
Het zal rond 8-9 maart 2024 zijn. Het is klaar om te innen, maar we willen de openstaande 3000 pond betaald hebben voordat we het vrijgeven. Ik heb dit bedrijf jarenlang gebruikt. En ik ben vreselijk behandeld. Ik heb nog nooit om een rekening gevraagd. En Jamie beloofde me dat de rekening in orde was en dat ik de resterende 3000 pond kon betalen.
Nee, je kunt geen rekening openen, we willen alles direct en volledig. HET HEEFT 3 MAANDEN GEDURENDE DE REPARATIE, VOOR IETS MINDER DAN £ 7000,00.
Dus nu ben ik een ontevreden klant. Andy Passco heeft binnen 20 minuten nadat ik een eerlijke recensie op dit profiel had achtergelaten, gebeld en me verteld dat ik het moest verwijderen, anders zou hij de rekening op £ 4600,00 zetten. De dames op kantoor zijn erg boos over deze recensie. Hoe zou u het vinden als ik een recensie over uw bedrijf achterlaat? Ik was erg geschokt door deze reactie.
Zoals ik al zei: als je mijn diensten hebt gebruikt en ik je een slechte dienst heb bewezen, heb je daar recht op. Dus heb ik de review verwijderd totdat ik het me kon veroorloven om ervoor te betalen en het van dit bedrijf af te krijgen. Dus ik zet de review nu weer online zodat iedereen het kan zien. Ik zal het melden bij de handelsnormen, ik krijg mijn geld hier niet terug. Maar misschien hebben anderen er ook onder geleden. En ik wilde het melden voor het geval iemand anders ooit problemen met dit bedrijf heeft gehad. Dit bedrijf zou niet op deze manier mogen opereren. En ik denk dat ik recht heb op excuses en wat geld terug.
IK VOELT ME BEDROGEN DOOR SOUTH WEST AND TRUCKS
Mijn advies: zoek een fatsoenlijk bedrijf dat voor je voertuigen kan zorgen.
P.s.
Het kantoorpersoneel lijkt erg aardig. Maar de manager van het Glos-depot (was Jamie) en het hoofddepot in Bristol (Andy Passco). Ik moet wat manieren leren. Ik hoop dat je van dit bericht leert. We zullen het namelijk ook op je andere profielen plaatsen. En deze keer kun je Mij niet bedreigen.
8 August 2024
Jessica Martina Winfield
Mijn ervaring met de Iveco Daily is zeer slecht. Ik heb duizenden ponden uitgegeven aan een Iveco Daily. Ik probeer na een maand onderdelen voor mijn busje te bestellen. Iveco Daily Glocestershire geeft aan dat mijn onderdelen nog bij de douane zitten. Ik heb navraag gedaan bij de douane en accijnzen. Ze zeiden dat de meeste artikelen 3 dagen nodig hebben om door de douane te komen en 3 dagen om door de Britse douane en accijnzen te komen. Bovendien duurt het tot 2 dagen om de bestelling te verwerken, wat te maken heeft met in- en uitvoer. Dit wijst erop dat Iveco Daily me misleidt of voorliegt. Ze zijn er niet blij mee dat ik ze niet voor £ 150,00 per uur wil inhuren om de rapporten te maken. Ik heb mijn eigen scanner die op mijn busjes werkt. Iveco Daily minimaliseert onderdelen door oneerlijke concurrentie te bedrijven. Vanwege de belasting kan ik de Iveco-onderdelen niet via mijn normale dealer krijgen. Dit is een opzettelijke daad van Iveco. Ik heb mijn busje twee keer geboekt voor een onderhoudsbeurt, onlangs voor een APK. Deze moest op 08/08/2024 worden geannuleerd vanwege incompetent gedrag van Iveco. Ze tonen een totale minachting voor klantenservice. Ik heb gevraagd om een formele klacht in te dienen, maar de medewerker heeft mijn klacht niet verwerkt. Ik heb nog nooit een bedrijf meegemaakt dat zo wanordelijk is en geen onderdelen voor busjes levert. Dit is zeer slechte bedrijfspraktijken. Ik heb ze verteld dat ik een beoordeling zou schrijven over wanordelijke bedrijfspraktijken. Ik ben ontevreden over de algemene houding van Iveco en het gebrekkige beheer van klantenorders en geef de schuld aan de douane en accijnzen, terwijl het onzin is.
8 November 2023
Ben Lawrence
Een zeer teleurstellende interactie, eerlijk gezegd.
Ik kreeg een offerte voor een klus en ze vervingen niet het onderdeel waarvoor ze de offerte hadden opgesteld, maar vervingen in plaats daarvan een ander onderdeel. Er werd niet gecommuniceerd of ik het andere onderdeel wilde laten vervangen, maar in de woorden van hun monteur: "Wat is het probleem? Uw rekening is goedkoper dan verwacht." Ook werden er twee lampen vervangen zonder voorafgaande kennisgeving, voor een bedrag van £ 42.
Niet aanbevolen