Welkom bij Renault Trucks België
Karl Graf Automobile AG
Renault Trucks dealers at Mettmenstetten, Switzerland
Gesloten
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Maandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Dinsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Woensdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Donderdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Vrijdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Zaterdag | 08:30 / 16:00 |
| Zondag | - |
Verkoop
| Maandag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Dinsdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Woensdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Donderdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Vrijdag | 08:30 - 12:00 / 13:15 - 18:30 |
| Zaterdag | 08:30 / 16:00 |
| Zondag | - |
Service
| Maandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Dinsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Woensdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Donderdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Vrijdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Onderdelen
| Maandag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Dinsdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Woensdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Donderdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Vrijdag | 07:15 - 12:00 / 13:15 - 17:15 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
General manager
Robert Graf
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
+41 43 466 70 00
+41 79 665 69 84
robi.graf@grafauto.ch
Sales contact
Markus Weiss
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
+41 43 466 70 14
+41 79 661 31 73
markus.weiss@grafauto.ch
Sales contact
Stefan Nussbaumer
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
+41 43 466 70 04
+41 79 320 36 86
stefan.nussbaumer@grafauto.ch
Service contact
Jonas Haab
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 10
werkstatt@grafauto.ch
Parts contact
Gideon Kunz
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
+41 43 466 70 12
werkstatt@grafauto.ch
4.5 / 5
252 beoordelingen
22 October 2025
Stefan Wildi
Ik bracht mijn auto vandaag weg om een band te laten wisselen. Toen ik hem ophaalde, vertelden ze me dat ze nog bezig waren met het bijvullen van de ruitensproeiervloeistof en koelvloeistof. Thuisgekomen keek ik snel onder de motorkap en zag dat de dop van het koelvloeistofreservoir vergeten was. Gelukkig zat die nog in de motorruimte. Ik vroeg me toch af: ik heb de auto daar drie maanden geleden laten onderhouden, en nu moet ik hem alweer bijvullen?
24 October 2025
Jean Fontana
Ik ben nu 59 jaar en heb nog nooit eerder een review geschreven, maar helaas is dit de eerste keer.
Toen ik een bestelling kreeg om een turboslang van onze camper te vervangen, ontdekte ik later op de factuur dat er gewoon vier nieuwe winterbanden waren gemonteerd en opgeladen, terwijl we geen offerte hadden ontvangen of een bestelling hadden geplaatst. Onze camper wordt alleen in de zomer gebruikt en in de winter gestald.
Na een telefoontje met de klantenservice beweerden ze dat er een misverstand was en zeiden ze dat de oude banden al waren afgevoerd. Op zoek naar een oplossing boden ze aan om vier nieuwe zomerbanden te monteren.
We moesten het aanbod met beide handen aannemen.
Nu zit ik al twee uur in het café, ondanks dat ze zeiden dat het een uur zou duren, en ik wacht nog steeds
op onze camper.
Noem je dat nou serieus, klantgericht werk? Ik denk het niet, en ik zal deze werkplaats zeker niet meer bezoeken, laat staan aanbevelen.
Jean-Marc Fontana
7 June 2025
Pasci
Het waarschuwingslampje "Bandenspanning controleren" ging branden. Ik stopte bij het dichtstbijzijnde tankstation, controleerde snel de bandenspanning, kalibreerde hem opnieuw en weg was ik! Na het wisselen naar zomerbanden gebeurt dit wel eens. Dus stopte ik bij het tankstation naast de luchtslang en controleerde de bandenspanning. Niet dezelfde! Lekke band rechtsachter. Er was al een hoop lucht ontsnapt. O jee. Mijn volgende afspraak komt eraan, en hier sta ik dan met een lekke band. Oké, het tankstation is van Graf Auto en heeft een reparatiewerkplaats. Geen reden om snel naar het servicecentrum te gaan. Hallo meneer, kleine lekke band, kunt u even kijken? Tuurlijk, de monteur komt er zo aan. Drie minuten later arriveerde de monteur. O, ik moet iets hebben opgevangen. Na een korte inspectie was de boosdoener gevonden: een 4 cm lange schroef die vastzat in het loopvlak van de band. Geen probleem, zei de monteur, we kunnen hem hier repareren. Dus hij pakte zijn gereedschap en binnen 10 minuten was de band weer gevuld met verse lucht en was de auto klaar om te rijden. Ik betaalde de reparatie in de garage en weg was ik! De service kon niet beter. Ongecompliceerd, snel en betaalbaar – en dat allemaal met een auto van een ander merk dan Grafton! Ik kan de diensten van Graf Autogarage van harte aanbevelen. Heel erg bedankt.
2 December 2025
Claudia Schmid-Blatti
Supersnelle, vriendelijke en vakkundige service voor het snel vervangen van een lamp in mijn auto. Heel erg bedankt!
28 March 2025
Peter Niederberger
Geweldige service. Heb daar net een auto gekocht. Geweldige prijs en ze namen ook al het administratieve werk over. Ik zeg dank u wel en kan de professionele service van deze garage met een gerust geweten aanbevelen!