Welkom bij Renault Trucks België
NOYENS TRUCKS NV
Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium
Gesloten
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Maandag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Dinsdag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Woensdag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Donderdag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Vrijdag | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Zaterdag | 07:30 / 12:00 |
| Zondag | - |
General manager
danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
4.2 / 5
99 beoordelingen
3 June 2024
Lise Geerinckx
Langs geweest met mijn paardenkamion omdat deze niet meer goed opstartte en allerlei lampjes toonde. Eerst aan gewerkt en zogezegd opgelost maar toen ik daar dan wou vertrekken, kreeg ik dezelfde lampjes. Nogmaals aan gewerkt op dat moment, twee keer werkuren moeten betalen terwijl ze uiteindelijk iets aanpasten dat hun analyse computer de eerste keer ook al had aangegeven. Naar huis gereden, drie dagen erna kamion opnieuw willen opstarten hij doet absoluut niets meer, geen reactie op sleutel, geen lampjes, geen geluid, absoluut niets. Gebeld met de boodschap dat ik het niet echt grappig vind dat ik meer dan 300€ betaald heb om dus uiteindelijk nog een groter issue te hebben dan waarmee ik kwam. Telefonisch krijg ik enkel een “ja batterij zal vervangen moeten worden”, absoluut geen reactie op de vraag dat ik dan dus eigenlijk de vorige keer veel werkuren betaald heb voor niets. Mij zien ze hier niet meer terug want service is dus echt niet oké.
6 November 2020
Stephanie Van Coillie
3 slechte ervaringen na elkaar.
1) olie aan dubbel van de prijs verkocht.
2) factuur aangekregen ondanks binnen garantie. 3 x moeten bellen alvorens we antwoord kregen en uiteindelijke credit nota na herinnering van het factuur.
3) via de 24/7 service van Renault een band laten vervangen. 15 minuten werk en geen materiaal met als resultaat een factuur van 850,00€. Als antwoord: “je had eerst naar ons moeten bellen.” Toen bleek dat ik dit ook deed kreeg ik als antwoord:”pech.”
Spijtig dat dit de reactie van de garage is.
27 May 2021
Pieter Fransen
Wat in Nederland niet of pas na lange tijd geleverd kon worden konden zij het gevraagde binnen een week geleverd worden. Ik heb het zelf ook maar even opgehaald. België is niet zo ver....:-)
25 July 2024
Wilfried Hoefkens
Kwam hier voor mijn scania voor rem test ,moest naar autokeuring
7 March 2017
Serge Vandenweghe
Super service en de koffie staat altijd klaar om het wachten zo aangenaam mogelijk te maken.