Welkom bij Renault Trucks België
SPARKS COMMERCIALS (PORTSMOUTH)
Renault Trucks dealers at PORTSMOUTH, United Kingdom
Gesloten
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Maandag | 08:00 / 17:30 |
| Dinsdag | 08:00 / 17:30 |
| Woensdag | 08:00 / 17:30 |
| Donderdag | 08:00 / 17:30 |
| Vrijdag | 08:00 / 17:30 |
| Zaterdag | 08:00 / 12:00 |
| Zondag | - |
Service
| Maandag | 07:00 / 24:00 |
| Dinsdag | 24:00 / 24:00 |
| Woensdag | 24:00 / 24:00 |
| Donderdag | 24:00 / 24:00 |
| Vrijdag | 24:00 / 24:00 |
| Zaterdag | 24:00 / 12:00 |
| Zondag | - |
Onderdelen
| Maandag | 08:00 / 17:30 |
| Dinsdag | 08:00 / 17:30 |
| Woensdag | 08:00 / 17:30 |
| Donderdag | 08:00 / 17:30 |
| Vrijdag | 08:00 / 17:30 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
4 / 5
75 beoordelingen
13 March 2025
Richard Gennissen
Ik arriveerde om 8 uur 's ochtends op maandag of na een vooraf geboekte afspraak. Vier uur later, toen ik vertrok, stond de bus nog steeds op dezelfde plek geparkeerd. Nadat ik ze had achtervolgd, vertelden ze me dinsdag dat de egr-klep defect was en vervangen moest worden. De bus zou woensdagmiddag klaar zijn. Tot mijn verbazing hoorde ik woensdagochtend dat de onderdelen waren aangekomen, maar dat de bus vanwege personeelstekorten pas donderdagmiddag klaar zou zijn. Geen zorgen dat ze met je geld spelen.
7 July 2023
A S
Mijn paardenvrachtwagen was afgekeurd door een ander bedrijf. Ik ben zo blij met de geleverde service en de uitstekende klantenservice. De servicemanager was erg behulpzaam en hield me regelmatig op de hoogte met gedetailleerde uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden. Over het algemeen ben ik erg tevreden en ik kom zeker terug.
9 April 2024
Mathew Douglas
Ongeorganiseerde chaos is de beste omschrijving van Spark. Liegen over gebreken voor en na de APK. Geen enkele communicatie. Ik denk nog steeds niet eens dat mijn onderhoudsbeurt is uitgevoerd? Een volledige onderhoudsbeurt en mijn antivries is leeg, en mijn busje is pas 3 jaar oud! Het enige waar ze over praten is hoe ze ermee weg zijn gekomen om auto's van klanten te beschadigen voor de ogen van nieuwe klanten die in de receptie stonden te wachten.
Schandelijk.
1 December 2022
Paul EE
Ik had mijn busje op donderdag voor de APK aangemeld. Dezelfde dag werd het niet goedgekeurd en ik vroeg Sparks om een offerte voor de werkzaamheden die nodig waren om de APK te halen. Ze zeiden: "2 uur werk en £ 97,50 voor onderdelen!"
Mogelijk had Matt extra werk nodig aan de achterremmen, wat mij 1 uur extra werk zou kosten!
Dus de volgende woensdag werd ik gebeld om te zeggen dat mijn busje klaar was om opgehaald te worden en dat mijn rekening £ 937 was!!!!
Ik ben naar Sparks gegaan om mijn nieuwe en "verbeterde" factuur te bespreken en kreeg te horen: "We ontdekten dat er meer werk nodig was en daarom is jullie oorspronkelijke offerte verdrievoudigd!"
De twee mensen met wie ik eerder op kantoor aan de telefoon had gesproken, ontkenden mijn twee uur werk aan de telefoon te hebben genoemd! De assistent-manager verlaagde mijn factuur uiteindelijk naar £ 637, wat een opluchting was.
Laat een nare smaak achter!
Schandelijk!!!
13 May 2024
Monsieur Glouton
APK voor camper is geregeld, telefonisch afgehandeld, inleveren, betalen en ophalen verliep soepel. Bedankt. Ik heb de camper al aan vrienden aanbevolen.