Welkom bij Renault Trucks België
RENAULT TRUCK CENTER S.A.U. (Alcalá)
Renault Trucks dealers at Alcalá de Henares, Spain
Gesloten
Geef het nummer weer
Openingstijden van de receptie
| Maandag | 08:00 / 19:00 |
| Dinsdag | 08:00 / 19:00 |
| Woensdag | 08:00 / 19:00 |
| Donderdag | 08:00 / 19:00 |
| Vrijdag | 08:00 / 19:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Verkoop
| Maandag | 08:00 / 19:00 |
| Dinsdag | 08:00 / 19:00 |
| Woensdag | 08:00 / 19:00 |
| Donderdag | 08:00 / 19:00 |
| Vrijdag | 08:00 / 19:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Service
| Maandag | 08:00 / 19:00 |
| Dinsdag | 08:00 / 19:00 |
| Woensdag | 08:00 / 19:00 |
| Donderdag | 08:00 / 19:00 |
| Vrijdag | 08:00 / 19:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
Onderdelen
| Maandag | 08:00 / 19:00 |
| Dinsdag | 08:00 / 19:00 |
| Woensdag | 08:00 / 19:00 |
| Donderdag | 08:00 / 19:00 |
| Vrijdag | 08:00 / 19:00 |
| Zaterdag | - |
| Zondag | - |
General manager
Aitor Agudin
918796520
aitor.agudin.3@renault-trucks.com
918796520
aitor.agudin.3@renault-trucks.com
Parts contact
Roberto Pajuelo
918796520
roberto.pajuelo@renault-trucks.com
918796520
roberto.pajuelo@renault-trucks.com
Rental contact
Alberto Martín
+34 91 347 09 16
+34 609 201 310
aml@renault-trucks.net
+34 91 347 09 16
+34 609 201 310
aml@renault-trucks.net
3 / 5
2 beoordelingen
5 November 2024
Kilian Saupin
Als je een auto wilt kopen, is alles mogelijk. Een verkoper vertelde me dat hij een onberispelijke auto had, zonder enige gebreken.
Na twee uur rijden had de auto een beschadigd logo aan de voorkant (zie bijgevoegde foto). Ik negeerde de algehele staat van de auto en kocht hem dus.
Volgens de verkoper vóór de aankoop was de auto uiteraard uitgerust met CarPlay. Dit stond ook op de verkoopbon van de auto.
Na een week met de auto wilde ik mijn telefoon verbinden met Apple CarPlay. Helaas lukte dat niet. Ik nam opnieuw contact op met de verkoper, die me uitlegde dat ze me nooit hadden verteld dat er CarPlay in de auto zat! Nadat ik de verkooppapieren had opgestuurd, trok de verkoper zijn verklaring in en zei dat het inderdaad een fout van hem was en dat de auto niet met CarPlay was uitgerust.
Ik vroeg vervolgens om een schadevergoeding. De verkoper kwam terug en bood me 100 euro, haha. Ik vroeg vervolgens om een verlengde garantie en een vervanging van de voorste badge, maar we hebben er verder niet over gesproken, waar hij mee akkoord ging. Ik maakte een afspraak bij zijn garage (twee uur rijden, ik bel hem terug), omdat ze bij andere RGB-garages de arbeid betalen. Ik ging er op de dag van de afspraak heen, maar de monteurs waren niet op de hoogte gesteld en de voorste badge was niet beschikbaar (vier uur rijden voor niets). De verkoper was duidelijk op vakantie (net als de andere twaalf maanden van het jaar eigenlijk) en hij had niemand van mijn komst op de hoogte gesteld.
Nadat ik voor niets had gereisd, wilde ik deze vervanging bij een andere RGB-garage laten doen, waar hij mee akkoord ging (hij zou het me niet nog een keer aandoen).
Wat vreselijk! RGB-garages moeten toestemming hebben van de garage waar de auto is gekocht om een onderdeel te bestellen. Natuurlijk stuurde de tweede garage een e-mail, maar Renault Chilly Mazarin gaf geen toestemming of reageerde niet. Dus moet ik tussen de twee garages heen en weer lopen om onderdelen te kunnen bestellen. De salesmanager is onmogelijk te bereiken. Hij is nooit bereikbaar en het is onmogelijk om zijn directe lijn te krijgen. Ik denk echt dat het makkelijker is om een minister te bereiken.
In vier weken tijd moest ik de betrokkenen meer dan 60 keer bellen om iedereen het erover eens te krijgen.
Bizar, toch? In een wereld waar de klant koning hoort te zijn, aarzelt Renault niet om je te belazeren, zelfs door te liegen over de specificaties van de auto, je gratis te laten reizen en je te dwingen tientallen keren te bellen voordat er een wijziging wordt doorgevoerd.
Rijd weg bij Renault; hun klantenservice is rampzalig.
13 November 2019
Léa PRETRE